Dla kogo jest Pilates?

07.07.2020

Wydaje Ci się, że Pilates nie jest dla Ciebie? Masz rację: wydaję Ci się!

Czy wiesz skąd pochodzi nazwa tej metody? Chcesz zacząć od samego początku? Dowiedz się zatem jak ważna jest prawidłowa postawa ciała i jaki wpływ ma na mieście, stabilizacje sylwetki i równowagę: https://www.youtube.com/watch?v=KmCyb…

Jeśli jesteś zainteresowana/ zainteresowany regularnymi ćwiczeniami, napisz do mnie- zaproszę Cię na indywidualny trening online, dopasowany do Twojego poziomu. Przećwicz ze mną jeszcze jeden trening całego ciała, i na jego podstawie określ swój poziom. Przyjemnych ćwiczeń! I mam nadzieję – do zobaczenia 🙂

Zapraszam Cię na grupę na fb, na której ćwiczymy online: https://www.facebook.com/groups/20168…

Monika z Centrum OSHIN: centrum.oshin@gmail.com

Więcej o mnie: https://www.oshin.pl/

Rezultatem regularnych ćwiczeń Pilates (1-2 x w tygodniu) jest:

  • wzmocnienie mięśni stabilizujących kręgosłup,
  • poprawa elastyczności i sprężystości ciała,
  • redukcja stresu,
  • wzmocnienie mięśni dna miednicy, co wiąże się z zapobieganiem problemowi nietrzymania moczu,
  • umiejętność prawidłowego oddychania, dotlenienie organizmu,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • lepsze funkcjonowanie podczas codziennych zajęć,
  • większa świadomość, ciała, mięśni i prawidłowej postawy,
  • poprawa koordynacji ruchowej i równowagi,
  • zapobieganie urazom kręgosłupa, poprzez poprawienie jego stabilności,
  • budowanie siły, gibkości i elastyczności.

*Jeśli masz wątpliwości co do stanu swojego zdrowia, przed treningiem skonsultuj się ze swoim lekarzem. To nie jest trening dla kobiet w ciąży, ale jest idealny po porodzie- wzmacnia rozluźnione mięśnie i „wciąga' brzuch, który jest wynikiem często wypchniętej przepony.*

Masz pytania? Pisz: centrum.oshin@gmail.com