Autorski program dla ośrodków SPA&Wellness

Autorski program  „REWOLUCJE  SPA”

KOMPLEKSOWY  SYSTEM NAJWYŻSZEJ  JAKOŚCI USŁUG oraz
WZROSTU PRZYCHODÓW  ISTNIEJĄCEGO  SPA

Na polskim rynku SPA można zauważyć coraz większą konkurencję a, co za tym idzie, coraz bardziej wymagających klientów.

W wielu przypadkach uzyskanie przewagi konkurencyjnej nie wymaga dużych nakładów finansowych, lecz dostrzeżenia i zaktywizowania istniejącego, lecz nie do końca wykorzystanego potencjału danego miejsca.
Tym właśnie tematem zajmuje się program konsultingowo-szkoleniowy, prowadzony przeze mnie, praktyka z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, nieustannie weryfikowanym we własnych gabinetach

Struktura działań:

  1. Analiza pracy SPA z punktu widzenia wymagającego klienta
  2. Przedstawienie wyników analizy dotyczących zarówno wyposażenia strefy SPA jak i też pracy personelu
  3. W razie potrzeby, praktyczne przeszkolenie personelu w zakresie  kontaktu z klientem oraz profesjonalnego, indywidualnego podejścia do niego.
  4. Rozszerzenie oferty SPA o takie elementy jak: dodatkowe masaże i zabiegi (np. ajurwedyjskie), masaże intuicyjne, wykorzystanie aromaterapii, koloroterapii i muzykoterapii.

3  POZIOMY  PROGRAMU  AUTORSKIEGO REWOLUCJE SPA.

POZIOM I – Ayurveda w SPA

STREFA I – WIEDZA

Podstawowa wiedza nt Ayurvedy
Umiejętność przeprowadzenia indywidualnej konsultacji- określenie konstytucji (doshy).

STREFA II – PRODUKT

Zaopatrzenie strefy SPA w organiczne oleje i zioła ajurwedyjskie najwyższej jakości.

POZIOM II – Expert SPA

STREFA I – WIEDZA

Wiedza na temat najwyższych standardów jakości obsługi klienta.
Podstawowe błędy i sposób ich rozwiązania.
Jak najlepsze wykorzystanie możliwości lokalowych, personalnych i innych celem podniesienia jakości usług.
Indywidualne konsultacje z pracownikami.
Istota i znaczenie higieny pracy.

STREFA II – PRODUKT

Zaopatrzenie strefy SPA w organiczne oleje i zioła ajurwedyjskie najwyższej jakości.

POZIOM III – Rewolucje SPA

STREFA I – WIEDZA

Wiedza nt najwyższych Standardów jakości obsługi klienta.
Nowe rozwiązania wyposażenia gabinetów, zmiana wystroju, wprowadzenie nowych produktów, nowych zabiegów.
Nowe Menu SPA.
Indywidualne konsultacje z pracownikami. Coaching personalny z relacji i umiejętności sprzedaży.
Istota i znaczenie higieny pracy.

STREFA II – PRODUKT

Zaopatrzenie strefy SPA w organiczne oleje i zioła ajurwedyjskie najwyższej jakości.

Twórca programu o sobie:

Nazywam się Monika Wilma-Wiśniewska.
Od ponad 12 lat jestem doradcą i ekspertem jakości w strefie SPA& Wellness. Szkoleniowcem, doświadczoną masażystką i terapeutką, konsultantką ajurwedy-najstarszej medycyny, która uczy indywidualnego podejścia holistycznego, niezwykle ważnego w dzisiejszych czasach. To właśnie podejście wygrywa nawet z najbardziej ekskluzywnym gabinetem, o czym przekonuję się każdego dnia w swoim gabinecie Centrum Masaży OSHIN, które prowadzę od 2009 roku w Bydgoszczy.
Moją pasją jest praca z ciałem i jego historią, emocjami i uczuciami, czyli podejście holistyczne, nazywane dzisiaj często jako bodywork.
Nauczyłam się jak pracować i wykorzystywać swoją siłę tak, by się nie męczyć, jak szybko się regenerować i traktować masaż jako pozytywną „medytację w ruchu”. Bardzo chętnie dzielę się tą wiedzą i umiejętnościami. Zauważyłam jak ważne jest zadowolenie pracownika, który jest wówczas bardziej produktywny i wpływa bezpośrednio na poziom zadowolenia klienta.
Od 5 lat odwiedzam ośrodki SPA& Wellness w całym kraju. Obserwuję i doświadczam różnej jakości usług i różnych standardów. Zauważyłam, że nie zawsze wykorzystywany jest w pełni potencjał miejsca.
Moją najmocniejszą stroną jest ajurweda. Uczyłam się jej od lekarzy i terapeutów w instytucie Jiva Ayurveda w Indiach. Moim nauczycielem jest Dr. Partap Chauhan
Od 15 lat jestem instruktorem sportu ( tytuł zawodowy). Szkoliłam instruktorów rekreacji ruchowej w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Prowadziłam wykłady z ajurwedy oraz zajęcia z metody Pilates na festiwalu Progesteron.
Współpracuję bezpośrednio z producentami, którzy tłoczą dla mnie oleje najwyższej jakości. Dodatkowym atutem jest sklep internetowy, który jest czynny 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
Duży wybór świeżych produktów oraz pomoc w ich doborze.

Zapraszam Państwa do kontaktu bezpośredniego i rozmowy, dzięki której będziemy mogli ustalić wspólne działania  oraz priorytety dla Państwa firmy/ośrodka. 

Monika.
szkolenia@oshin.pl
tel 516 157 759

Zapytaj o najbliższe daty szkoleń:

Szkolenia stacjonarne - rewolucje spa

Skontaktuję się z Tobą.